Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed
Næste indlæg: Forrige indlæg:

Dimission

9. og 10. klasserne fik sat et festligt punktum for mange år på ISJ i denne uge

Mandag den 22/6 2026 havde 10. klasserne dimission, tirsdag og onsdag var det 9. klassernes tur til at forlade ISJ. Det begyndte i kirken, hvor pastor Marcos Bernus og Kælderjam-bandet (band med elever fra udskolingen, som spiller sammenhver mandag) medvirkede. Skoleleder Isabel Let Jensen holdt tale til eleverne, som derefter fik overrakt eksamensbevis, en rose, en bog og en ISJ 2026 kop. Så skulle eleverne ringe sig ud af skolen og over i Oldies-foreningen nede i skolegården, hvor den gamle klokke hænger. Forældrene og skolen havde arrangeret festlig middag for alle eleverne . Her er en serie stemningsbilleder fra den 24/6. Og til vores nu tidligere elever: Vi ses til Oldies!

 

Foto: Kim