Skolens ledelse stod ved skoleporten og sagde godmorgen på årets sidste skoledag. Kl. 11 samledes alle i skolegården i et fantastisk sommervejr. Skoleleder Isabel Let Jensen ønskede alle en god sommer, og så var der musik og sang og mange elever optrådte. Vi sluttede af med Ferie-ferie-ferie-sangen, og så var det pludselig nu. Hav en god sommerferie!
Foto: Kim Broström










