Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed
Næste indlæg: Forrige indlæg:

God placering i undersøgelse af undervisningseffekt

ISJ er højt placeret på listen over skoler med høj undervisningseffekt

En ny undersøgelse sætter ISJ på listen som nr. 3 i København og som nr. 19. i Danmark over skolerne evne til at løfte eleverne fagligt. Undersøgelsen, som er lavet af tænketanken Cepos, bruger karakterdata fra 2021-22. Der er i undersøgelsen taget højde for elevernes socioøkonomiske baggrund, sådan så skolerne er sammenlignelige. Vi er selvfølgelig glade for den gode placering. Men for vores skole vil et højt fagligt niveau aldrig været et mål i sig selv; vi ser det vel nærmest som en selvfølge, at man gør en god indsats. I vores Værdigrundlag kan man læse om mange andre ting, som man ikke ligefrem får karakter for, men som vi også synes man skal være dygtig til, for at blive et helt og dannet menneske. Mon ikke tingene hænger sammen?

Her kan du læse artiklen fra Cepos: Hvor gode er grundskolerne til at løfte eleverne fagligt?

Fotos fra 2022-23: Kim Broström